ALA KADAR.....

Salam...

Selesai 1 Ramadhan dilalui. Alhamdullillah. Tak ketara sangat letihnya. Kelas tak banyak hari ni. 1.15 ptg... terus cau. Tak de yang menarik lagi nak tunggu lama2 kat sekolah tu.... Cuma buat apa yang patut kerana saya dibayar gaji untuk kerja..... Sekolah tu hanya jadi tempat cari rezeki je.....
Semakain surut kasih sayangnya.....

Tiba di rumah... tidor2 ayam jam. Pukul 3 bangun & buat persediaan awal untuk buka. Plan masak Tom Yam... tapi bahan tak cukup. Tak de serai, limau dan mcm2 lagi... so, rebus daging & ayam je lah dulu...Selesai.. .....

Tahun ni azam nak masak sendiri... menu berbuka. Kena berjimat. Sejak beli rumah ni... banyak hutang yang kena selesaikan.... Kini kena merangkak semula... sementara nak stabil balik yang entah bila......

Bila suami balik... ajak dia ke BigMart. Tu je lah yang berhampiran sini. Cari bahan tambahan untuk menu berbuka....

So... menu malam ni.... Tomyam nasi / Beehoon & popia isi ketam....
Amirul kata... sedapppp...

Alhamdulillah... semoga selera kami tak besar di bualn Ramadhan ni...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH