MERENUNG PAGI....

Hari ni Sabtu. 9.00 pg ada mesyuarat surau. Tak de lah merungut, sebab tak de buat apa2 pun hari ni. Walau Sabtu, cuti, tapi mata ni celik macam biasa. Pukul 5... Teringin nak sambung tidor... tapi mata terus terkebil-kebil. Layan FB... tapi tak tau nak coret apa. Kacau sana sini sikit, sembang ngan Wakjamre & adekda Azreina.... lepas tu menung @ merenung pagi...

Pukul 8.00 pg ....Daripada aku menung, baik aku masak sarapan. Masak pagi2, masak banyak sekali.... tengahari relek tak payah masak. Apa manunyer.... Nasik Lemak ler.... Terpaksa ke kedai membeli bahannya....

8.30 start masak sambil mengemas dapur yang ditinggalkan bersepah malam tadi.. dengan pinggan mangkuk dan bekas makanan polistrin..... Orang anak ramai....

9.30 pg baru tiba di sekolah .... sempat bawakan nasik lemak untuk adekda Wazir. Tahu dia ada latihan kawad dengan anak2 KPA. Dia ni..... bukan boleh jumpa dengan saya...... mesti menagih makanan... Bab menyusun ayat, untuk dapat makanan free memeng dialah pakar ...so,.. hulur ajer lah... time sihat, time mood nak masak ada .. boleh le bantu.... he3

1.00 tengahari selesai mesyuarat... Ammar bantu Wakjier & geng dia mencuci kolam...Entah kul berapa Ammar baik dihantar oleh abang Areilnyer... mama dah lama lelap...

Separuh hari dah habis.... apa pulak nak buat sekarang....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH