URUS SETIA SUKRAN.....


Selesai sudah Program Sihat 1 Malaysia oleh SUKRAN.

Bermakna. Saya urus bahagian Persiapan pentas, Pertandingan & Fotografi. Mengumpulkan semua adik-adik saya. Jangan kata kroni pulak. Nak buat macam mana, bidang tugas tu memang mengumpulkan mereka yang memang pakar dengan bidang tu. Wazir, Aryanti… orang seni. Zamre & Nizam orang ada kamera & minat ambik gambor. Farashakila, Fatin Afifi, Aisyah, Noriati….. sangat komited. Seronok keja dengan diaorang ni… dah faham peranan masing-masing… faham cara, faham hati budi & faham peranan masing-masing. Cuma Kodin je lah, yang asalnya jurugambar, ditarik ke bidang lain…. DJ…. Sesuai le tu ngan watak dia yang pandai gurau, pandai cakap & gila-gila sikit.

Ha... ha... Part Pertandingan melukis, bukan sahaja pemenang dapat hadiah & sijil. Kami pun bolot hadiah & sijil jugak.... Lebih sikitlah daripada urus setia yang lain... he3. Sijil HAKIM tu....

Semua part saya telah berjalan dengan baik. Masing2 jalankan peranan masing-masing dengan baik. Gambar2 telah pun diupload…. Yang macam biasa menambah memeriahkan suasana. Pemenang Pertandingan Lukisan pun dan ditampalkan……
Penat. Tapi pengalaman bermakna. Bekerjasam dengan agensi luar. Terima kasih sahabat… Terima Kasih adik2 akak…

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DOA UNTUK ANAK-ANAK

DOA UNTUK SAHABAT

AMMAR ORENTASI KE SEKOLAH