MENGOSOK BAJU.....

Seusai solat subuh... sarapan pagi dengan kuih donat yang diuli semalam.... tapi goreng pagi ni tau.....

Misi 2014 diteruskan.... pengurusan masa dan penjimatan tenaga elektrik di rumah .... azam menggosok baju seminggu sekali. Mula dengan baju kerja sendiri...... yg ni laju jer, kain jenis senang gosok.....diteruskan dengan baju kerja suami..... 10 pasang... stok 2 minggu..... bab baju suami ni agak bercinta sikit...... agak rumit. Dan diakhiri dengan baju sekolah anak2..... hu .... lega.


So, pagi2 hari kerja nanti  tak yah nak meraba2 gosok baju macam tahun lepas. Walau pun rutin saya memang bangun pukul 4 pagi.... tapi saya nak isikannya dengan tahajud, mengaji, masak sarapan dan masak untuk tengahari. Saya tak nak pagi saya dilalui dengan kabut, stress dan pergi sekolah dengan keadaan penat..... saya nak coolllllll.

Mudah-mudahan dapat terus istiqamah. Hu hu hu bajet 2014

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KUNING HEBAT

DOA UNTUK ANAK-ANAK

CEKAK LENGAN BAJU KURUNG